Mencipta Gaya Hidup Sihat Senaman Semasa Menggunakan Pain Ganti Urusan Tambahan Like Ginger

Mencipta Gaya Hidup Sihat Senaman Semasa Menggunakan Pain Ganti Urusan Tambahan Like Ginger

Ginger

Mengapa Ginger begitu hebat?

Sejak beberapa tahun saya telah mengalami beberapa keputusan yang hebat Halia. Apabila saya masih muda saya suka makan cookies Ginger Snap. Hari ini saya telah membuat keputusan bahawa mengambil Ginger dalam bentuk tertentu ini tidak memberi manfaat kepada badan saya secara keseluruhan. Saya telah menggunakan Ginger dalam pelbagai cara. Satu cara yang saya telah mendapat manfaat daripada Halia adalah kecenderungan semula jadi untuk membantu dengan loya, dan sakit tekak. Apabila saya telah turun dengan selesema atau selesema seperti gejala ibu saya akan memberikan saya sekeping halia untuk membantu dengan sakit tekak saya. Dalam beberapa kajian baru-baru ini dan pengalaman hidup saya telah mendapati bahawa halia adalah pencair darah semula jadi dan juga membantu untuk mengurangkan bengkak. Jika anda mengalami bengkak pada sendi anda yang biasa pada orang dengan osteoartritis atau artritis reumatoid mungkin ia adalah masa untuk mempertimbangkan alternatif kepada perubatan moden dan melihat di dalam almari kita sendiri untuk membantu menguruskan kesakitan dan bengkak. Terdapat beberapa orang yang saya kenal secara peribadi yang mendapat manfaat daripada menambah Ginger untuk diet mereka. Mereka mengalami pengurangan keseluruhan bengkak di kaki, pergelangan kaki mereka, dan lutut. Jika anda mengalami tanda-tanda awal artritis cuba menambah Ginger sedikit untuk resipi anda mungkin akan digunakan. Adakah anda suka Sushi? Saya telah berkembang untuk mengasihi dan menghargai masakan Jepun dengan menambah Ginger untuk hidangan. Pada pendapat saya ini adalah mengapa Halia adalah begitu menakjubkan.

Menggabungkan Ginger dan Latihan

Kebanyakan orang jika anda bertanya kepada mereka akan memberitahu anda mereka biasanya mengambil apa yang doktor telah ditetapkan bagi kesakitan sendi, sakit perut, atau bengkak yang tidak normal dalam lutut dan sendi mereka. Cuba meminta mereka jika mereka bersenam mereka akan kemungkinan besar akan bertindak balas tanpa a. Jadi saya penulis ingin menarik anda kepada pemikiran saya. Latihan adalah kunci! Jika anda menggabungkan senaman dan beberapa suplemen semula jadi seperti menambah Ginger untuk diet anda ada kemungkinan anda akan menerima beberapa keputusan yang hebat yang boleh dan akan menjimatkan wang dan lawatan anda ke doktor.

Apa yang terbaik untuk anda?

Hanya anda benar-benar boleh menjawab soalan itu. Saya di sini untuk menunjukkan dari pengalaman saya apa yang bekerja dan apa yang tidak bekerja. Terdahulu di dalam hidup saya saya menyedari bagaimana tiba-tiba saya menjadi seorang lelaki. Saya tidak meminta untuk perubahan dalam badan saya. Saya tidak lagi mempunyai badan muda sekolah tinggi dan saya melihat perkara mula berubah untuk lebih teruk. Semakin saya duduk di sebelah belakang saya semakin saya tidak mahu berbuat apa-apa. Selain daripada alasan yang jelas kain saya tidak sesuai saya mendapati mobiliti yang lebih sukar. Belakang saya yang lebih rendah akan terluka, lutut saya akan retak jika saya bengkok ke atas. Saya rasa tua dan letih. Saya tidak sepatutnya berasa begitu pada usia 33 tahun! Jadi saya mula rutin senaman yang tidak lama lagi membantu saya mendapatkan dalam perjalanan saya.

Saya bermula dengan berjalan kaki. Bahagian itu cukup mudah tetapi saya tidak lama lagi menjadi bosan dengan rutin. Saya menambah beberapa kesulitan dengan berjoging di jalan rata dan condong. Itu juga menjadi lebih mudah jadi saya menambah berjalan untuk jarak yang pendek kemudian berjalan untuk jarak yang pendek dan sebagainya dan sebagainya. Saya mengalami cukup kardiovaskular saya bahawa saya tidak merasa seperti pengsan lebih melakukannya. Semakin saya menolak diri saya lebih baik saya rasa. Mereka yang sakit-sakit badan pergi.

Idea ini adalah untuk langkah anda sendiri menambah kesukaran lebih setiap kali ia menjadi mudah. Apabila anda melakukan kaedah ini tidak pernah memberi badan anda peluang untuk menyesuaikan diri dengan apa yang anda lakukan ia menguatkan hati dan ligamen sekitar lutut dan sendi.

Ini adalah di mana suplemen datang. Jika kita tidak makan makanan yang betul untuk badan kita kadang-kadang kita perlu untuk menambah badan kita dengan vitamin dan mineral lain. Menambah Ginger untuk senjata ini makanan tambahan banyak boleh meningkatkan kejayaan anda dalam usaha untuk memenangi cabaran perubahan badan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar