Diet Tambahan Amaran? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - Bijian Seluruh

Diet Tambahan Amaran? Kebenaran Di sebalik Menyembuhkan Herba - Upaya Epilepsi - Bijian Seluruh

Tuntutan penawar herba; diet makanan tambahan amaran? Adakah mereka benar atau hanya satu penipuan? Menurut banyak kajian saintifik, kesan produk kesihatan semula jadi boleh dipersoalkan; dan kajian saintifik yang lain mendakwa mereka bekerja. Adakah perubatan alternatif benar-benar berkesan untuk mengubati penyakit? Bagaimana pula dengan semua gembar-gembur suplemen pemakanan? Bagaimana anda tahu yang benar? Dalam temu bual dengan kawan saya Josh ia adalah mungkin untuk belajar banyak dari pengalaman beliau.

Herb:

Selepas menyelidik kerana keperluan anda untuk mencari penawar untuk epilepsi; anda mengambil pemakanan sebagai langkah pertama dalam penyelidikan penawar alternatif. Anda mendapati beberapa mengenai sayur-sayuran, tetapi bagaimana pula dengan bijirin? Boleh bijirin membuat untuk kekurangan pemakanan dalam sayur-sayuran? Makanan tambahan herba boleh membantu?

Josh:

Roti, bijirin dan bijirin lain perlu mengimbangi apa yang hilang dalam sayur-sayuran. Tetapi, Herb, dalam kebanyakan kes, saya takut mereka tidak. Adakah anda pernah mendengar tepung gandum diperkaya? Sebab-sebab mereka memanggilnya diperkaya kerana selepas pelunturan semua 22 vitamin dan mineral yang asal, mereka menambah empat daripada mereka kembali.

Manfaat ini adalah bahawa proses pelunturan membunuh kulat mungkin dan acuan yang boleh melemahkan kesihatan seseorang. Masih hakikatnya bahawa diet kita menyediakan kurang daripada apa yang badan kita perlu betul dipelihara, oleh itu makanan tambahan dalam bentuk tertentu atau yang lain adalah perlu.

Herb:

Bagaimana pula dengan roti gandum? Bukankah ia sihat?

Josh:

Oleh kerana pakar pemakanan telah mengiktiraf kekurangan pemakanan dalam tepung putih, terdapat banyak perhatian kepada jenis bijirin yang digunakan dalam makanan kita. Kenapa "roti gandum" menjadi begitu popular? Apakah tepung bukan putih yang telah dibuat dari gandum? Sudah tentu ia adalah! Malangnya, tepung gandum banyak dan roti gandum hanya terluntur tepung yang hanya coklat kerana ia telah dicelup dengan pewarna karamel. Terdapat andaian bahawa ia adalah sihat tetapi ini sudah pasti semua tidak berlaku terlalu kerap.

Oleh kerana pendidikan dan pengalaman saya, saya telah belajar untuk melihat masa lalu apa yang kelihatan seperti betul andaian semula jadi dan menjalankan lebih kajian untuk mencungkil kebenaran sebenar. Saya mendapati bahawa roti gandum banyak atau roti coklat sering tidak berbeza bahawa roti putih dan dalam beberapa kes mempunyai lebih banyak gula dan bahan-bahan lain yang tidak semestinya sihat.

Itulah sebabnya "gandum" menjadi popular. Gandum mengandungi bran dan germa yang diproses produk gandum biasanya tidak mempunyai. Dengan "kuman" Saya tidak bermaksud jenis kuman yang membuat kita sakit. Kuman gandum adalah sebahagian daripada gandum yang mengandungi semua vitamin dan mineral yang benih gandum itu perlu untuk memberi makan dirinya kerana ia tumbuh menjadi tumbuhan gandum baru. Ia seperti kuning telur di dalam telur. Kuning telur adalah di mana semua vitamin adalah.

Herb:

Jadi, jika anda hanya makan gandum anda akan mendapat semua nutrisi yang anda perlukan kerana ia mengandungi kuman.

Josh:

Germa gandum mengandungi vitamin yang gandum perlu mengadakan peruntukan bagi badan kita. Produk gandum sering menggunakan apa-apa tetapi gandum tetapi beberapa penggunaan gandum kebanyakannya diproses yang mengandungi sedikit gandum di dalamnya supaya ia boleh diiklankan sebagai "Gandum Seluruh."

Inilah sebabnya mengapa anda perlu untuk mendapatkan digunakan untuk mendidik diri sendiri dan kemudian menjalankan penyelidikan anda sendiri dan menjadi seorang pembaca label. Menyemak label dan belajar untuk berhati-hati tentang apa makanan anda dibuat mesti mutlak jika mencapai kesihatan yang baik adalah matlamat anda.

Namun ia tidak mungkin untuk mendapat khasiat yang mencukupi melalui produk gandum. Anda mungkin mendapatkan dekat walaupun begitu, jika anda makan roti fesyen lama yang tidak dapat SOLID dengan gandum. Ia adalah jenis seperti makan bata dan ia mungkin membuat perutmu berat tetapi ia masih tidak mempunyai cukup minyak omega dan vitamin lain yang anda akan perlu untuk menambah ke dalam diet anda. Satu lagi faktor bahawa ia adalah penting sebagai mengetahui, adalah bahawa beberapa orang yang alah kepada gandum, di mana alternatif perlu dicari untuk mendapatkan bahan-bahan pemakanan yang sebaliknya akan hilang dalam diet mereka.

Selalunya orang akan memberi amaran kepada anda bahawa ubat herba adalah satu penipuan dan tidak membazirkan wang anda pada mereka. Pada hakikatnya, sebab mereka bekerja adalah kerana ia mengandungi kepekatan yang lebih tinggi daripada vitamin dan mineral yang kurang daripada makanan seperti tepung gandum; walaupun ia adalah gandum ia masih tidak mempunyai semua yang anda perlukan supaya herba membantu menambah perbezaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar